сряда, 31 октомври 2012 г.

Ревю на Zoya Ivanka / Review Zoya Ivanka

Здравейте!
Днес ще ви представя един лак, с който от доста време мечтаех да се сдобия- Zoya Ivanka:



Това бижу е част от Zoya Sparkle Collection Summer 2010 . Е, не мечтаех за нея от 2010 г., а само от около половин malu. Най-накрая е вече в ръчичките ми и немога да й се нарадвам. Както се казва "По-добре късно, отколкото никога" sengihnampakgigi! Като цяло красотата на лака се вижда още в самото шишенце, но нанесен на ноктите всякаш се разгръща. Доста е непокривен и за моите дълги нокти ми бяха необходими три слоя, а тук-таме и четири adus. Слоевете съхнеха много бързо и не ми се наложи да чакам безкрайно и да изгубя търпение. Нанасянето ми беше много лесно заради удобната четка и приятната консистенция senyumkenyit. Цветът на Zoya Ivanka е изумрудено зелено с множество дуохромни частици, отразяващи светлината в златно, зелено и синьо, като най-ясно се вижда златното . За любителите на зелените лакове, като мен, този лак има възможността да се превърне в любимец sengihnampakgigi. Лакът има стъклен завършек и не ми се наложи да използвам топ лак за да му докарам повече блясък. Дори и без топ лак издържа на ноктите ми пет дни без почти никакви забележки hah. Накрая бих казала, че това може и да е първият ми лак на марката, но със сигурност няма да е последният kenyit. Ето още снимки на тази красавица: 

















Харесва ли ви ?
Hellocium! Today I will present you Zoya Ivanka . I apply three coats of this polish. Layer dries very quickly. The application was very easy because the brush and texture are perfect kenyit. The color of Zoya Ivanka is emerald green with many duochrome mini flakes which reflect gold green and blue . Do you like Zoya Ivanka ?


3 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...