неделя, 23 декември 2012 г.

Тиха нощ, свята нощ.../ Silent night, holy night

Здравейте!
Ето още едно от моите предложения за празничен маникюр:




За основен цвят съм използвала China Glaze Ring in the red . Ето тук можете да видите и друго мое предложение за маникюр с него и по-подробно описание на самия лак. Извинявам се за много късите нокти, но в началото на седмицата ми се счупи единият и бях принудена да ги изрежа nangih. Много ме е яд, понеже ми се случи точно преди празниците, а бях планувала модели, които изискваха по-дълги нокти sedih. По същество... бяха ми необходими 3 слоя от China Glaze Ring in the red за плътно покритие на ноктите. На безименните пръсти нарисувах декорацията със зелена, черна и бяла акрилни боички, като зелено използвах за елхичката . Върху червения лак изглежда все едно е рисувано с черна боичка и за това другия път ще опитам с по-светъл нюанс на зеленото за да се открои повече fikir. За къщичката използвах бяла и черна боичка, а в основата на нокътя с инструмент за точки и бяла боичка направих точки, имитиращи падащи снежинки kenyit. На върха на нокътя сложих 2 слоя от China Glaze Lorelei's tiara . Това е един много коледен лак, изграден от сребърни и сини брокати и приличащ досущ на натрошена играчка за елха. Наживо блести неописуемо ! На останалите пръсти реших да направя снежинки и използвах един от шаблоните, който е част от  наградата ми от конкурса на Bundle Monster- BM 323 и бялата боичка Konad senyumkenyit.




Снежинките печатах всяка една поотделно, защото на самия шаблон са много нагъсто и закриват красотата на лака, а аз исках той да се вижда . Накрая запечатах всичко с тол лак Seche Vite Dry Fast Top Coat .  Ето и още снимки:










Харесва ли Ви ?
Hello cium! This is one of my suggestions for a Christmas manicure angel. I used three coats of China Glaze Ring in the red . I made the decoration of ring fingers ​​with acrylic paints and I apply two coats of China Glaze Lorelei's tiara on my tips senyumkenyit. For other nails I use Bundle Monster image plate BM 323. Sealed it with a coat of  Seche Vite Dry Fast Top Coat . Do you like my manicure ?


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...