вторник, 20 ноември 2012 г.

Неонов корал и нежно цвете / Neon coral and delicate flower



Здравейте!
Днес ще Ви покажа един доста нетипичен за този сезон маникюр, или по-скоро цвят за маникюр:


 


Внезапно вчера ми се прииска да сложа някой лак, който е по-подходящ за горещите летни дни, отколкото за  неприятното и студено време навън fikir. Реших това да е един от трите неонови лака, които спечелих от giveaway в началото на лятото- American Apparel Neon Coral . Ето снимка на наградата ми:


American Apparel Neon Coral; Neon Violet; Neon Red

Хубава е, нали ? Като повечето неони и American Apparel Neon Coral е доста непокривен и ми бяха необходими три слоя за да не прозира на ноктите ми. Нанасянето на лака е много приятно, заради добрата му консистенция и удобната четка, а и съхненето е бързо senyumkenyit. При съхненето се получава матов завършек, който на мен не ми допада особено, но със слой топ лак отгоре това се поправя sengihnampakgigi. Сам по себе си American Apparel Neon Coral е много красив и забележим, но аз раших да го доукрася ihikhik. За целта използвах черна и бяла акрилни боички и декоративни камъчета. Направих цвете като първо нарисувах с бялата боичка венчелистчетата му. След това ги очертах с черната боичка и направих другите елементи malu. Накря залепих жълти камъчета на мястото на тичинката и на края на черната завъртулка и запечатах всичко с топ лак Seche Vite Dry Fast Top Coat . Ето още снимки на неоновия ми маникюр:

















Харесва ли Ви маникюрът ми ?
Hallo cium! Today I will show you my award from one Bulgarian blogger- three American Apparel Neon nail polishes . For this manicure I use three coats of American Apparel Neon Coral and acrylic paints sengihnampakgigi. Do you like my manicure ?

2 коментара:

  1. Ооо, страхотен е! :) Исках да попитам как избираш акрлните боички, те специално за маникюр ли са или .. ? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Тези боички, които ползвам в момента(Марабу) ми ги препоръча продавачката от магазина за художници, откъдето си ги купих. Каза, че такива взимали маникюристките и така и аз си взех. Като цяло трябва да са покривни.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...