петък, 15 март 2013 г.

Follow me with Bloglovin' / Последвайте ме в Bloglovin'

Здравейте! 
Днес с изненада разбрах, че след 1-ви юли  2013г. Google Reader спира да функционира nangih. Това означава, че няма да е възможно да четете блога ми оттук. Остава обаче  възможността да следите моя и всички други любими блогове чрез Bloglovin' menari. Незнам защо компанията е решила да направи това, но е факт и всички блогъри пишат подобни публикации. Ето бързия бутон, чрез който можете да ме последвате в Bloglovin'. Цъкнете на него и после на бутона "Follow". Благодаря Ви предварително !

Follow on Bloglovin

Hallo, friends cium! Google Reader will stop on July 1st nangih. If you like my blog and if you want to follow me,  you can do this with  Bloglovin' menari. There is the button. Thank you !


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...