четвъртък, 31 януари 2013 г.

Подкрепете ме в конкурс / Support my entry

Здравейте!
Днес имам нужда от Вашата подкрепа, приятели! Участвам в един конкурс на Orly за маникюр на тема "Св. Валентин" с тази снимка:




Лакът, който съм използвала за основен цвят е от колекцията на Orly Cool Romance за пролет 2012 и се нарича Artificial Sweetener , който приятелака ми даде да изпробвам. Печатът е правен с Orly Black out вместо с боичка за печати и шаблона Bundle Monster BM 317. Моля Ви да отделите няколко секунди и да сложете отметката в квадратчето в горния десен ъгъл над снимката ми doa. Ето линка към конкурса:
Благодаря Ви !

Hallo cium! I need your support, friends!  I am part of one contest. This is my photo for this contest. My friend give to me Orly Artificial Sweetener to tried it and I use two coats of them . I use Orly Black out like stamping polish and Bundle Monster image plate BM 317. Please, vote for me in that contest as you open the link and click on the box in the upper right corner above my photo doa. Thank you in advance !  This is my photo:





and this is the link : 
http://www.facebook.com/Orly/app_331827946922345   Thank you again !



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...